Palvelun ehdot
Verkkokaupan tuotteita myy Tatzmark Oy (Y-tunnus 1065108-5). Toimitamme tuotteita ainoastaan täysi-ikäisille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Yrityskaupassa hinnat Alv 0 %. Hyväksymme maksuvaluuttana ainoastaan euroja. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Verkkosivuilla ilmoitetut hinnat ovat voimassa vain verkkokaupassa, ja ne voivat poiketa myymälämme hinnoista sekä valmistajien suositushinnoista.
Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, jossa on viitenumero ja linkki sivustomme Käyttäjätili-sivulle, missä voit sisäänkirjautuneena tarkastaa tekemäsi tilauksen sisällön ja tarvittaessa päivittää yhteystietojasi.
Maksutavat
Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen noudonyhteydessä tai jokin muu maksu tapa joka on sovittu tatzmarkin kanssa esim.laskulla. Yrityksille maksu tapahtuu verkkolaskuna tai laskulla.
Laskulla maksaessa (14 pv netto). Myönnämme 14 päivän maksuajan luottotietojen tarkastamisen jälkeen.
Toimitustavat ja Toimituskulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut.
Nouto lähin posti
Toimitamme tilaukset pakettina vastaanottajalle noudettavaksi lähimpään Postiin. Maksuton säilytysaika Postissa ja pakettiautomaatissa on 7 vrk. Vastaanottajalle toimitetaan saapumisilmoitus tekstiviestillä ja tarvittaessa muistutusviesti sähköpostilla.
Nouto lähin matkahuolto
Toimitamme tilaukset pakettina vastaanottajalle noudettavaksi lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen. Maksuton säilytysaika on 14 vrk. Vastaanottajalle toimitetaan saapumisilmoitus tekstiviestillä tai numeron puuttuessa kirjeellä.
Postin ovelle toimitus
Posti toimittaa lähetyksen tilauksessa ilmoitettuun osoitteeseen arkisin klo 8-16 välisenä aikana. Postin virkailija soittaa vastaanottajan numeroon ja varmistaa onko kyseinen henkilö tai henkilöt joilla on valtuudet kuitata saapunut tuote paikalla.Mikäli postin virkailija ei pysty luovuttamaan tilattua tuotetta, toimitetaan tuote lähimpään postin toimipisteeseen jossa sitä säilytetään 7 vuorokautta. jonka jälkeen se palautetaan Tatzmark Oy:lle.
Peruuttamisoikeus
Tuotteilla on 14 päivän peruuttamisoikeus paketin vastaanottohetkestä alkaen tiettyjä poikkeuksia lukuun ottamatta. Peruuttamisoikeus ei koske tilaajan vaatimusten mukaisesti valmistettua tai muunneltua tavaraa, esimerkiksi painatettuja ja brodeerattuja tuotteita, painatus- ja brodeerausmerkkejä, henkilökortteja ja määrämittaan leikattuja tuotteita. Peruuttamisoikeus tarkoittaa, että tuotteet voi palauttaa 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Tuotteen tulee olla käyttämätön ja se tulee pakata alkuperäiseen pakkaukseensa ja sen tulee olla käyttämätön ja myyntikelpoinen, jotta tuotteen hinta voidaan hyvittää. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi ilmoita meille päätöksestä peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi sähköpostilla tai lomakkeella tuotteiden mukana) 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Voit käyttää palautuslomaketta tai ilmoittaa vähintään seuraavat asiat: tilaajan nimi, tilausnumero ja palautettavan tuotteen tiedot. Tuotteen palautuspakettiin tulee laittaa mukaan täytetty palautuslomake, vaikka peruuttamisoikeudesta olisi ilmoitettu erillisellä ilmoituksella. Jos sopimus peruutetaan, palautamme kaikki sopimukseen kohdistuneet saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että on valittu tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeava kalliimpi toimitustapa), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua siitä kun tuotteet ovat meille palautuneet. Suoritamme palautuksen samalla maksutavalla, jota alkuperäisessä liiketoimessa on käytetty, ellei tilaaja ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että tilaajalle ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.
Mallikappaleen tilausmahdollisuus ja ehdot
-
Mallikappaleen voi tilata velotuksetta tarkempaan tutustumiseen ilmanvelvoitetta kaupasta.
-
Jos tuote ei vastaa odotuksiasi, voit palauttaa tai vaihtaa sen 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
-
Mikäli tuotteita ei palauteta, laskutamme tuotteesta normaalihinnan.
Ongelmatilanteissa
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi sähköpostilla Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. tai puhelimitse 0500623351.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Normaalista kulumisesta, tuotteen virheellisestä käytöstä tai hoito-ohjeiden laiminlyönnistä johtuvat ongelmat eivät oikeuta reklamoimiseen. Epäselvissä tapauksissa reklamoidut tuotteet toimitetaan valmistajalle, joten käsittely kestää yleensä 1-3 viikkoa.
Mikäli kyseessä on selkeä valmistusvirhe, toimitamme korvaavan tuotteen välittömästi.
Muuta
Huomioi tilauksen yhteydessä onko hinta ilmoitettu alv 24 % yksityiset tilaajat vai yrityksen tilaus Alv 0 %.
Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.